Tagasi

Kliendikogemuse juht – liitu Unimedi meeskonnaga

20.11.2019

Kliendikogemuse juhina on Sul võimalus aidata luua meie patsientidele eristuvalt head kliendikogemust. See tähendab, et iga Unimedi kliinikuga kokku puutuv inimene tunneb end oodatult ja hoitult. Sinu eesmärk on, et patsiendid soovivad jääda meie kliinikutesse üle aastate ja elumuutuste ning soovitavad Unimedi ka oma sõpradele ja pereliikmetele.

Olulisel kohal Sinu töölaual on registratuuride teenindustaseme tõstmine ja kõnekeskuse juhtimine, kus Sinu koostööpartneriks on kliinikute teenindusjuhid ning administraatorid. Suure osa tähenduslikust ja kestvast patsiendisuhtest moodustavad ka mitmed teised arendused, kus saame patsiendi heaolu nimel ekstrasamme teha. On selleks näiteks hooliv telefonikõne pärast keerulist protseduuri või hoopis uue süsteemi loomine, et raviprotsess oleks patsiendile tervikuna rõõmupakkuv – iga läbimõeldud detail loeb.

Sinu tööks on leida võimalusi ja juurutada lahendusi. Näeme suurepärast kogemust kui tervikut, seega on Sulle arendusplaanide juures partneriks nii kliinikute juhid koos ravijuhtide ja arstkonnaga kui ka kommunikatsiooni- ja turunduse tiim.

See väljakutse sobib inimesele, kes on varasemalt töötanud kliendikogemuse disainimisega ning edukalt juhtinud muudatusi ja meeskondi. Peame oluliseks, et suudad juhtida pikaajalisi ja mahukaid projekte, oma ideid maha müüa ja ellu viia. Sul on väga head meeskonnatöö ja kaasamise oskused, leidmaks ühisosa erinevate kliinikute ja meeskondade vahel. Oled õige inimene, kui jagad meie veendumust, et meditsiin on meeskonnatöö ja Sul on sisemist indu, et üheskoos patsiendikogemus suurepäraseks muuta.

Sind ootab võimalus töötada ühes Eesti juhtivas tervishoiuvaldkonna ettevõttes, kus üksteist hoitakse ja märgatakse ning hinnatakse kõrgelt töörõõmu ja arengusoovi. Kliendikogemuse juht on ettevõtte juhtkonna liige, kes osaleb ettevõtte äristrateegia loomises ja operatiivjuhtimises. Meie meeskonna liikmena on Sul võimalus osaleda inspireerivatel üritustel ja koolitustel ning töötada toetavas ja professionaalses tiimis. Saad panustada suutervise-alase teadlikkuse kasvatamisesse.

Kui soovid selle väljakutse vastu võtta, siis saada oma CV aadressile personal@unimed.ee (pealkirjaga „Kliendikogemuse juht“) või kandideeri läbi CV Keskuse hiljemalt 8. detsembriksPalun kirjuta meile ka mõnest tööalasest saavutusest, mille üle oled eriti uhke.

 

Lisainfot töö sisu osas jagab Unimedi personali arendusjuht Riina Näälik:

riina.naalik@unimed.ee | 5665 5515

 

Unimed Ühendatud Kliinikud on Eesti suurim hambakliinikute grupp. Meie eesmärgiks on pakkuda kõrgetasemelist hambaravi ja eristuvalt head patsiendikogemust. Oleme pühendunud suutervise hoidmisele ja ravile – et nii suured kui väikesed inimesed oleksid terved ja tahaksid naeratada. Võtame patsiente vastu mitmes Tallinna kliinikus, Tartus, Pärnus ja veel viies Eestimaa paigas. Meie gruppi kuulub 2018. aastast ka Kaarli Hambapolikliinik OÜ ning tänaseks on töötajate arv kasvanud ligi 450 oma ala spetsialistini.